09:34

Babki na Wielkanoc

Zebrałam w jednym miejscu przepisy na babki, które możecie upiec na Wielkanoc. 
Moją zdecydowaną faworytką jest babka cytrynowa, którą z pewnością i na tegoroczne święta upiekę.
A Wy, na którą się skusicie?









Babka cytrynowa 


















Babka marmurkowa

















Babka kakaowo-cytrynowa

















Babka czekoladowa

















Babka z majonezem

















Babka na białkach


















Babka drożdżowa z rodzynkami



















Babka kajmakowa


















Babeczki do święconki


















Babka jogurtowa
























Babka budyniowa






















Babka z twarogiem

2 komentarze:

  1. Każda mi sie podoba:). Ja ostatnio podliczyłam i miałam na blogu 31 babek i w szoku jestem, że tyle tego sie nazbierało:)

    OdpowiedzUsuń